Bu nedenle, halk geç yerse, protein, soya izoflavonları ve kalorisi düşük tofu bazlı içeriklerin tüketilmesi tavsiye edilir.Sadece çiğnenmekle kalmaz ve mideye yeterince tokluk getirmekle kalmaz, soya izoflavonları da yatıştırır. otonom sinir sistemini uyarır ve kolesterol birikimini engeller.Tüm soya gıdaları arasında en iyi sindirilen ve en bol bulunan bileşendir.Yumuşak haşlanmış yumurta ile birlikte yenirse, yorgunluğu daha da ortadan kaldırabilir ve vücudun detoksifikasyon ve bağışıklık yeteneklerini artırabilir.

Time Nutrition'da doktora yapan Shibata Shigenobu, insan iç organlarının, gün boyunca hasar görmüş kasları ve iç organları tedavi etmek için gece yarısı proteini metabolize ettiğini, bu nedenle tofu'nun gece tüketilmeye daha uygun olduğuna dikkat çekti. Ek olarak, soya izoflavonları bağırsaklara girdikten sonra, iyi bakterilerin sakinliğini korumak için bağırsak bakterilerine yeterli besin sağlayabilir, bu da uyku kalitesini iyileştirmeye ve detoksifikasyonu hızlandırmaya yardımcı olabilir.Bu nedenle, akşam yemeği için çok geç kalanlara da tavsiye ediyor. Tofu, gece yarısı atıştırmalıkları için kullanılabilir.Ana yemek pilav ve makarnadır.


Eğer tatlı yemek istiyorsanız, Direktör Nomura, yapımı kolay pişmiş elmaları tavsiye ediyor. Elma, C vitamini ve çeşitli polifenoller açısından zengin olmasının yanı sıra, çeşitli işlevlere sahip suda çözünür diyet lifi de içerir, örneğin bağırsak bakterileri, bağışıklığı ve uyku kalitesini güçlendirebilen fruktooligosakkaritler için besin maddesi olarak kullanılabilir. , ve kanı emebilir Kolesterol, vücudun kan lipidlerini salgılamasına ve obezite ile savaşmasına yardımcı olan pektin.



İştahı olmayan ama uyuyamayacak kadar aç olanlar için Müdür Nomura, pırasa yumurta çiçeği miso çorbasını tavsiye ediyor çünkü pırasadaki sülfür kolesterol birikimini önleyebilir ve gün boyunca yenen yağları vücudun metabolize etmesine yardımcı olabilir. vücudun mukoza zarlarını korumak için karoten, yorgunluğu gidermek için B1 vitamini ve enerji metabolizmasını ve dönüşümünü teşvik etmek için B2 vitamini. Yüksek proteinli yumurta ile tüketin, fazla mesai sonrası enerjinizi yenilemek için en uygun enerji çorbası kasesidir.

Ayrıca pırasa, diğer soğan ve sarımsak sebzelerinde bulunmayan bir eser mineral olan selenyum içerir.Selenyum vücut yağının toksik ve kanserojen maddelere dönüşmesini engelleyebilir.Antioksidan kapasitesini daha da artırmak için miso ve yumurtadaki E vitamini ile birlikte alınabilir. Güç, yorgunluktan sonra vücut için vazgeçilmez bir besindir.


  1. Tofuyu ezin veya doğrayın, ardından suyu boşaltmak için bir elek kullanın.
  2. Yumurtaları yumurta suyuna çırptıktan sonra tofuyu karıştırın.
  3. Küçük bir tencerede suyu kaynatın ve tuz ve soya sosuyla tatlandırın.Su kaynayınca yumurta suyu ve ezilmiş tofuyu daire şeklinde ekleyin.
  4. Hemen ocağı kapatıp kapağını kapatın.10 saniyelik sessizlikten sonra kapağı açıp tencereyi çalıştırabilirsiniz. Damak zevkinize göre biraz daha karabiber ekleyebilirsiniz.


  1. Elmayı ortadan ikiye kesin ve çekirdeklerini çıkarın.
  2. Daha sonra elmaları pişirmek için ısıya dayanıklı bir kaba koyun, streç filme sarın ve mikrodalgada 5 dakika ısıtın.
  3. Tarçınla tatlandırılabilir veya sıfır kafeinli soğuk demlenmiş siyah çay içilebilir.


  1. Pırasaları yıkayın ve 2 cm uzunluğunda parçalar halinde kesin.
  2. Küçük bir tencerede et suyunu kaynatın, su kaynayana kadar bekleyin, zevkinize göre pırasa dilimlerini ve zencefili ekleyin.
  3. Daha sonra kasede bir yumurtayı çırpın, sarısına yemek çubukları ile birkaç delik açın ve et suyuna dökün.
  4. Kaynatmadan önce tadına miso ekleyin, miso çorbası yapın ve için. Ertesi sabaha kadar soğumaya bıraksanız ve ertesi sabah ısıtsanız bile, tam beslenmeye devam edeceksiniz!